Supply Chain Medewerker

HOOFDKANTOOR ROOSENDAAL

Ben jij iemand die snel schakelt, altijd het overzicht heeft en denkt in oplossingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor onze afdeling Supply Chain zijn wij op zoek naar een medewerker Supply Chain. Hierin ben jij verantwoordelijk voor het monitoren van inkooporders bij leveranciers en transporten met transporteurs om ervoor te zorgen dat klanten op tijd hun levering ontvangen.

Wie zijn wij?

De 31 winkels in de Benelux en de verschillende webshops van BuitenHof Tuinmeubelen vallen onder de Primavera Groep. Naast de detailhandel is de groep ook actief als internationale groothandel onder de naam LIFE Outdoor Living over de hele wereld.

Buitenhof Tuinmeubelen is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en verkopen van mooie tuinmeubelen. Onze winkels zijn Premium Brand stores van ons eigen label LIFE en daar zijn we heel trots op! Ieder jaar ontwerpen wij deels weer een nieuwe collectie. Binnen onze organisatie heerst een gezellige en informele cultuur waar ambitieuze toppers werken met volle aandacht voor onze klant. Wij hebben mooie groeiambities, dus er is volop ruimte voor ontwikkeling en groei van onze medewerkers.

Wat ga je doen?

Als medewerker Supply Chain zorg jij ervoor dat de juiste voorraden beschikbaar worden gesteld aan de juiste inkooporders. Zo zorg je ervoor dat onze klanten binnen de afgesproken levertijd beleverd kunnen worden. Je ziet verbanden, daarnaast pak je knelpunten aan en ga jij op zoek naar oplossingen.

Wat zit er nog meer in jouw takenpakket?

  • Zet afgestemde bestelplanningen om naar inkoop orders met daar bijhorende informatie naar leveranciers voor orders die naar EU warehouse gaan en draagt zorg dat deze bevestigd worden door de leverancier. Dit doe je in ons SAP systeem.
  • Monitort de orders bij leveranciers. Controleren welke acties er benodigd zijn om de klanten op de afgesproken leverdatum te kunnen leveren. Daarnaast implementeer jij deze acties en verwerkt dit administratief in ons systeem.
  • Controleert de administratieve order verwerkingen van de EU warehouse. Zorgt dat de facturen voor akkoord afgetekend worden en correct zijn.
  • Monitort de container stroom vanaf vertrek tot aankomst.
  • Analyseren van voorraadreserveringen en zorgdragen dat deze op efficiënte wijze aan de juist orders worden gekoppeld.

Wat zoeken wij in jou?

Wij zijn op zoek naar een collega die communicatief vaardig is en snel kan schakelen met leveranciers. Verder kun jij goed het overzicht bewaren en denk jij altijd in oplossingen. Daarnaast ben jij een echte teamplayer en vind jij een goede sfeer binnen het team belangrijk.

  • HBO denkniveau in de richting van Logistiek, Supply Chain of soortgelijke
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Fulltime beschikbaar
  • Je bent commercieel, oplossingsgericht en accuraat.
  • Je beschikt over een helikopterview en bent analytisch

Wat krijg je van ons?

  • Een passend salaris.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenplan, korting op de zorgverzekering en reiskostenvergoeding van €0,21 per km.
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband. Wel beloven dat je weer terugkomt!
  • Een informele sfeer binnen een hecht, gezellig en jong team.
  • Lunch samen met je collega’s in onze grote en gezellige kantine.
  • Het mag weer! Leuke activiteiten zoals personeelsfeesten en teamuitjes.
  • Een interessante personeelskorting vanaf een vast dienstverband.
  • Heb jij ambities om jezelf te blijven ontwikkelen? Ook dat is mogelijk bij Buitenhof! Wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.

Interesse?

Interesse? Stuur dan nu je CV en motivatie naar solliciteren@buitenhoftuinmeubelen.nl of klik op onderstaande button en solliciteer direct! Misschien zien we je snel!

We zien ook graag een portfolio tegemoet bij de sollicitatie! 

d

Enthousiast over deze vacature? Deel de pagina met andere via:
d