Duitstalige klantenservice medewerker

Ben jij iemand die houdt van hard werken tijdens een leuke afwisselende baan? Spreek jij de Duitse taal vloeiend en vind jij het leuk om veel contact te hebben met klanten en op een klantvriendelijke en positieve manier hen van dienst te zijn? Dan is deze functie in ons kantoor in Emmen echt iets voor jou!

Over BuitenHof Tuinmeubelen

De 32 winkels in de Benelux en de verschillende webshops van BuitenHof Tuinmeubelen vallen onder de Primavera Groep. Naast de detailhandel is de groep ook actief als internationale groothandel onder de naam LIFE Outdoor Living over de hele wereld.

Buitenhof Tuinmeubelen is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en verkopen van mooie tuinmeubelen. Onze winkels zijn Premium Brand stores van ons eigen label LIFE en daar zijn we heel trots op! Ieder jaar ontwerpen wij deels weer een nieuwe collectie. Binnen onze organisatie heerst een gezellige en informele cultuur waar ambitieuze toppers werken met volle aandacht voor onze klant. Wij hebben mooie groeiambities, dus er is volop ruimte voor ontwikkeling en groei van onze medewerkers.

Hoe ziet een dag eruit?

Als servicedesk medewerker van de klantenservice begint jouw dag natuurlijk met een kopje koffie waarna de telefoon gaat. Iemand wilt graag de levertijd van zijn nieuwe lounge set weten. Jij gaat voor hem op zoek in het systeem en kan hem vertellen dat zijn set morgen al geleverd kan worden. Daar is meneer blij mee en jij plant de afspraak in.

Het volgende telefoontje laat niet lang op zich wachten. Iemand heeft een beschadiging aan een loungebank. Jij zorgt voor een oplossing en regelt dat er een monteur naar gaat kijken. Tussendoor beantwoord je enkele vragen per chat of mail, waarvan je sommige moet overleggen met een andere afdeling of de manager. De dag vliegt voorbij en tijdens de lunch praat je met je collega’s bij over het weekend. Je sluit de dag af met een tevreden klant aan de telefoon die blij is met de snelle levering.

Wat zit er nog meer in jouw takenpakket:

  • Oplossen/ behandelen van klachten binnen de door Buitenhof gestelde kaders
  • Behandelen van de telefoongesprekken en organiseren van benodigde acties
  • Verlenen van service na aankoop
  • Klachten verwerken in systeem
  • Dagelijks verwerken van mail
  • Dagelijks afhandelen van taken in systeem
  • Geeft uitvoering aan de instructie zoals deze wordt gegeven door de teamleider
  • Het afhandelen van chat gesprekken

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende baan waarbij geen enkele dag hetzelfde is
  • Een passend salaris op basis van kennis en kunde.
  • Een interessante baan waarbij je veel verantwoordelijkheid krijgt en de ruimte om door te ontwikkelen.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioenplan, korting op de zorgverzekering en reiskostenvergoeding van €0,19 per km.
  • 25 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband. Wel beloven dat je weer terugkomt.
  • Een informele sfeer binnen een gezellig team.
  • Het mag weer! Leuke activiteiten zoals personeelsfeesten en teamuitjes.
  • Heb jij ambities om jezelf te blijven ontwikkelen? Ook dat is mogelijk bij Buitenhof! Wij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.

Wat wij vragen?

  • Je bent gemotiveerd om bij ons aan de slag te gaan!
  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • 34 – 40 uur beschikbaar.
  • `De klant is koning’ en `Teamwork makes the dream work’ zijn voor jouw geen clichés, maar drijfveren.
  • Je kan goed luisteren en denkt in oplossingen
  • Last but not least: je hebt sterke communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen.

Interesse?

Interesse? Stuur dan nu je CV en motivatie naar solliciteren@buitenhoftuinmeubelen.nl of klik op onderstaande button en solliciteer direct! Misschien zien we je snel!
d

Enthousiast over deze vacature? Deel de pagina met andere via:
d